STËLZ heeft een unieke, frisse smaak!
Hard drinks van STËLZ
Dè grote hit onder jongeren in Nederland, het alcoholische drankje met 4,5% in drie categorieën: Hard Seltzer, Hard Iced Tea en de Classic Cocktails! Overgewaaid uit de USA is dit product nu ook in Nederland aan een onstuitbare opmars bezig. Was het eerst vooral nog onder jongeren populair, inmiddels wordt het zelfs mainstream.
Dit caloriearme alternatief voor bier kan echt niet uw kantine ontbreken. Een MUST HAVE! De brouwers zien met lede ogen aan hoe Hard Seltzer meer en meer volume afsnoept van het biervolume. Clubbier wil deze trend niet negeren en heeft een prima commerciële afspraak kunnen maken met de absolute marktleider, STËLZ.
De club kan zich hieronder aanmelden via Clubbier. Dat biedt de club meteen al gegarandeerd een mooie kickback korting. U koopt in bij de groothandel van uw wens tegen de door u afgesproken inkoopprijs. Aan het einde van het kalenderjaar ontvangt de club een scherpe product-kickback retour geleverd vanuit STËLZ. Daar hoef je verder helemaal niks voor te doen. Bij de start krijgt de club bovendien een mooi speciaal sport POS promopakket cadeau.
En het wordt nog mooier als je inkoopvolumes verder stijgen. Zo kan de club bijvoorbeeld meer dan 5000 blikjes inkopen in een jaar, en dan geldt scherpere kickback korting in combinatie met een geldelijke incentivesponsoring. Steeds jaarlijks achteraf wordt het afnamevolume bepaald, en de kick back actie geëffectueerd. Dat is snel verdiend!




STËLZ in het kort
De nieuwste favoriet in Nederland: een alcoholisch drankje (4,5%) in drie smaaklijnen—Hard Seltzer, Hard Iced Tea en Classic Cocktails. Overgewaaid uit de VS en nu razendsnel in opkomst. Wat begon bij jongeren, groeit inmiddels uit tot een mainstream hit.
Veel smaken, veel kleur
STËLZ werd in 2020 opgericht door Milan Voet en Glenn Cornelisse om als eerste hard seltzer in Europa te lanceren, inspelend op de groeiende vraag naar lichtere, caloriearme dranken. Na een succesvolle start en investeringen van onder anderen Monica Geuze en ID&T, nam Heineken in 2024 een minderheidsbelang, waardoor het merk zich verder kan ontwikkelen.
Inmiddels is STËLZ de onbetwiste marktleider in Nederland. Er zijn steeds meer smaken verkrijgbaar, voor elk wat wils. En, mits het volume voldoende is, wordt sinds 2023 STËLZ ook op tap aangeboden voor de grotere afnemers.
Clubbier is heel trots op de voorgenomen samenwerking met STËLZ. Succesvol voor de sportclubs, succesvol voor STËLZ, en succesvol voor Clubbier. Daar gaan we voor. Heb je interesse, neem dan contact met ons op.
Aanmelden
Neem gerust even contact met ons op
We begrijpen dat dit nieuw voor u is. Bel of mail dus gerust even voor wat meer uitleg.

